torsdag 13 januari 2011

Sugen

Det börjar rycka i min loppistarm. Det var innan jul jag var på loppis sist. Jag och syster yster var på Myrorna igår, men det kan inte räknas för det var bara en massa skit. Antingen har jag tappat bort min loppistant eller så var det bara skit. De allra snyggaste och personligaste hemmen är ofta fyllda med loppisfynd och arvegods. Se så tjusigt det är med tavlor t ex.

Jag är väldigt sugen på att börja med vår hall/trapp. Vi har redan rivit bort golvet i den övre hallen, så det är enbart spånskivor på golvet där. Så har det sett ut sen vi flyttade in. Vi har redan efter ett par månader blivit hemmablinda. Funderar på vad vi ska ha för golv där. Kanske samma som i köket så hela hall/trappen blir som en chock av svartvitt, rutigt och randigt. Vi har även börjat snacka om att sätta upp bröstpanel. Tror det skulle bli fint.

Bilden har jag stulit, och glömt vart. Skämmes på mig!

2 kommentarer:

  1. Aaaah, härliga bilder... Det är så personligt med olika, loppisfyndade ramar! Jag är väääldigt snart klar med min fotovägg (två ramar kvar), då ska jag lägga in en bild på min blogg så du får se :)

    SvaraRadera
  2. Åh spännande! Ser fram emot det. Skickar lite extra pepp till dig nu inför sista terminen!

    SvaraRadera