torsdag 20 januari 2011

I träningsväskan

  • skor
  • sport-bh
  • linne
  • löpartights
  • rena underkläder
  • borste
  • neccecär
  • handduk
  • schampoo, balsam, duschcréme
  • vattenflaska
  • klocka
  • iPod

Vad har ni med er till träningen? Jag har de senaste åren börjat förstå att det är viktigt med riktiga träningskläder. För motivationen, känslan, funktionen och inte minst för att jag är fåfäng. Allra viktigast med riktiga träningskläder är det om träningen är ute i kyla, halka eller regn. Jag har samlat på mig ett gäng löparskor och alla har sin funktion vid rätt tillfälle. Jag har hittat mitt favoritmärke, adidas smeker mina fötter som en sommarvind. Även nike har bra skor och deras sko med gtx använder jag då det är riktigt blött ute, men adidas är definitivt min favorit. Tyvärr är det ofta så att en sko är utsliten lagom tills då man börjar älska den.

1 kommentar:

  1. Jag har länge velat ha en träningsväska! En sån där bag jag kan ha alla saker i och inte behöva packa i och ur det hela tiden. Det ska jag nog införskaffa mig. Du har helt rätt med träningskläderna - det blir så mycket roligare att träna med bra kläder :)

    SvaraRadera