onsdag 19 januari 2011

Kaffe och proteindrink

Sitter och smuttar på kaffe från i morse (har värmt det igen, snålvariant). Har druckit upp min proteindrink. Perfekt mellanmål efter ett hårt träningspass. I morse vaknade jag pigg, frisk och utan träningsvärk, så jag kunde inte låta bli att träna. Önskar det hade vart skidåkning, men det fick duga med gymmet. Nu blir det studier resten av dagen.

Jag premiär inviger mina nya koppar jag fick av min syster Sofia (som har en fin blogg, kika gärna i på den) i födelsedagspresent. Mönstret har Stig Lindberg designat. Både fina och goda att dricka ur. Om de håller värmen bra också så får de 5 av 5 och kanske klättrar upp på listan som favoritkopp.

3 kommentarer:

  1. Åhh va kul att du tycker om dem. Kunde ju inte låta bli att köpa ett 2-pack till mig själv med.
    Håller med dig om att de håller värmen bra. Å sååå snygga. Bättre än den från 2009 med bladen i regnbågsfärger som jag har sedan tidigare tycker jag. Vad tycker du?

    kolla här:http://littlemissfixit.blogg.se/2009/august/stig-lindberg-for-kf.html

    SvaraRadera
  2. Vår mamma har likadana koppar, de är jättefina!

    Kul att du tränar så mkt gym! Det är verkligen en träningsform som blir roligare ju mer man håller på.

    SvaraRadera
  3. Jonna - Ja verkligen, desto mer rutin man får på alla läskiga maskiner desto mer hemma känns det! Har du tittat på Rättviks nya gym? Riktigt fint!

    Sofia - Muggarna håller värmen bra. Jonas och jag har fikat med dom här på kvällen.

    SvaraRadera