onsdag 26 januari 2011

Fika, träning och bebismys

Bildparad över min dag.

Vårfint i köket på Sjögatan.

Här bränns kalorier.
Här fylls det på med kalorier. Jonas val, morotskaka.

Mitt självklara val, semla med stort S. Emil tog också semla men han tog en specialsemla med grädden och mandelmassan blandad. Jag håller mig till den hederliga klassiska varianten.

Min fina bror Jonas.
Dagen började med ett besök hos min svägerska Elin och fina Nova, som blir två månader i morgon! Mycket mysigt, trots diverse spyor.

1 kommentar:

  1. Vilket svårt val, jag älskar både morotskaka och semla! Men just nu känns nog semla mer aktuellt...

    Får jag fråga om du bor i Rättvik? Blir lite nyfiken men har inte lyckats lista ut än =)

    Jonte skulle tycka det var skitkul om du sa hej, vilket snällt erbjudande att han kanske kan köpa någon bok!

    SvaraRadera