lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!

Helgerna bara försvann. Jag har haft de bästa jul- och nyårshelgerna på länge. Spenderat den med vänner och familj. Precis så som det är meningen.
Mycket glad och tacksam att jag har hunnit med skidåkning och löpning. Det är så fint ute nu så all tid jag spenderar inne får mig bara att vilja ut.

Jag har även hunnit med att jobba, vilket enbart har varit kul. På måndag sätter jag fart med plugget igen.

Vi har haft fullt upp med att ha det så trevligt och huset har inte gjort allt för många framsteg sista veckan, men supernöjd är jag med hur fint vi fick till det i stora rummet. Nu är det ett nytt år och vi har nya krafter att ta tag i renoveringen.

Tack för att ni läser bloggen. Både anonyma och kända läsare hälsas välkomna. Även om jag tycker det är kul att veta vem det är som kikar in här. Utan läsare ingen blogg. Så tack för att ni vill läsa och GOTT NYTT ÅR önskar vi på sjögatan.

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte på självaste 12 slaget att jag skulle messa gott nytt till dig! men så kom jag på att ditt nr inte ligger inne på min telefon! haha så som de kan bli ibland;)

    Men gott nytt år, jag hoppas verkligen att bägge får ett toppen år. och att vi kanske skulle boka in en fika iår!

    kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Gusn ;)
    //Sara

    SvaraRadera