söndag 12 december 2010

Önskelista

När det är jul och födelsedagar ska man tydligen önska sig saker. Ytligt och obetydelsefullt i det stora hela, men ibland mår man bra av att vara ytlig.

Kära tomten jag önskar mig:

  • Armbandsur, gärna från DKNY
  • presentkort på Åhléns
  • presentkort på Adlibris
  • presentkort på ICA maxi
  • presentkort på Djurmagazinet
  • perkulator
  • ny vinterjacka
  • schampoo, balsam. värmeskydd, vax och spray från Rock it
  • kollegieblock, pennor, bläckpatroner och skrivarpapper
  • ny bil, gärna en diesel passat
  • tvättmaskin och torktumlare
  • SPA/hotellweekend för Emil och mig
  • utlandsresa, gärna med inslag av äventyr och sol
  • fast bredband med hög hastighet
  • en spark
  • löparkläder från Nike eller Adidas
  • en till sportBH från Champion, lika som jag har gärna i vitt.
  • gymkort, gärna på Koppjärk
Det finns säker fler saker jag skulle bli glad av under julgranen men just nu är det detta jag kommer på. Tack tomten.

Ps. Hinner du inte med alla dessa juklappar så vill jag påminna dig om att jag snart fyller år. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar