fredag 17 december 2010

Måla måla

Vi börjar närma oss slutet av furun. vi har grundat hela rummet en gång, och Emil har börjat måla taket. I morgon ska han ta tag i det på allvar medans jag hårdpluggar.

Sen drar vi till Falun på kvällen på julfest på syrrans salong. Det ska bli skitskoj. Ett problem bara. Vad fan ska jag ha på mig? Hur bakis kommer jag vara på söndag då även plugg står med STORA bokstäver på schemat. Jaja med lite tur slipper jag undan både baksmälla och underkänt.

Ikväll fixk jag fredagsmysa ensam, Emil tyckte det var viktigare att bära in ved. Jag är tacksam att han gjorde det, men det var ju tomt i soffan utan honom. Dock höll På spåret och Skavlan mig bra sällskap. Paret Haag är ju super härliga och lika så programledarna i båda programen.

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar