torsdag 25 augusti 2011

Unboxing








Efter en sommar av slit för pengar och slit i alldeles för slitna skor så har jag nu köpt två nya par. Så idag blir det lite sko-mode-blogg. Blev väldigt glad när jag hittade de övre. Jag har undrat vad mina fötter ska ha på sig i höst, men nu har jag slutat undra. Slog även till på nya löparskor, lätt som en fjäder ska jag studsa fram på dessa Nike. Så om ni ser en brud med blå sulor så är det bara jag som springer förbi, har jag riktigt tur så ser ni bara ett blått streck som svischar förbi.

Eller som min pappa brukade säga. Vad är det som är litet brunt och åker fram i 200km/h? En trimmad köttbulle. Så mina förhoppningar finns nu om att blir trimmad av mina nya snabbskor. Tanken är att skaffa ett par till skor som är mer stabila även om de jag köpte idag har pronationsstöd så är det inte samma stöd som man får i ett par "riktiga" löpskor.

1 kommentar:

  1. Kul att se en unboxing utanför elektronikvärlden :) keep up The Good Work! :)

    SvaraRadera