tisdag 23 augusti 2011

Förebygger träningsvärk












Igår var jag och Sara på gymmet och lyfte skrot. Vi körde baksida ben och mage. Vi testade roliga utfall med belastning på höften. Tur vi inte är rädda för att skämma ut oss. En äldre herre kommenterade att vi förde en väldigt liv, men jag tror han menade det på ett bra sätt. Han tyckte även att Sara var riktigt stark. Det har han ju rätt i. Sara är en fena på fria vikter och jag håller på att lära mig.

Resultatet av gårdagens träning visade sig direkt. För att lindra träningvärken gick jag och hundarna rundan Emil och jag märkt ut i skogen. 10 km avverkades nu på förmiddagen. Vi trotsade björnjakten och hoppades att jägarna där ute ser skillnad på en tjej med två hundar och en björn. Jag kom livs levande hem. Solen skiner idag och jag njuter av sommarens sista andetag.

3 kommentarer:

  1. Helt rätt! Din bak kommer att tacka dig.. Ååh, tack så hjärtligt. Du blir garanterat en prima fena du också! Nu kör vi!

    SvaraRadera
  2. Skoj! Vilket gym kör ni på?

    Första bilden, och spindelväven, är ren MAGI!

    SvaraRadera
  3. Min bak är glad, men öm!

    Vi tränar på Koppjärk. Roligt att du gillar mina bilder!

    SvaraRadera