onsdag 11 maj 2011

Se vart du sätter fötterna

Det är vackert i skogen. Alla årstiden har sin charm, men våren är nog en favorit som slår allt!


Den här kära bloggen håller på att förvandlas till en träningsbloog, från att en gång varit en inredningsblogg. Renovering står ganska still just nu. Därför finns mer tid åt träning. Så det självklara blir att bloggen får spegla det, mitt liv som det ser ut just nu.


Begav mig ut ensam idag. Hur som helst så var jag inte ensam i skogen. Den här rackaren höll jag verkligen på att trampa på. Tur att lillhjärnan var vaken och reagerade snabbt. Resultatet blev att adrenalinet tömdes ut i förtid och ett rätt smärtsamt snedsteg. Föredrar nog ändå det. Hade inte gärna blivit biten av huggormen. Elak och fräsig var den dessutom!

Här har vi vårt kära stup, det är brantare än det ser ut på bilden. Körde ett par vändor upp och ner. Sen vidare genom träsket och skita ner sig.

Nya tights dagen till ära. Sommarkortmodell, som var sköna att springa i.


Hemma hämtade jag hundarna och så här ser vårt äppel?träd ut nu.

Ner till sjön och bada. Jag gick faktiskt i ända till rumpan, var så varm och skitig. Gick i med både skor och sprillans nya tights. Hundarna var inte sena att hoppa i efter.

Lagom nöjd och trött. Det är jävligt kul att leva just nu! Det händer bara bra saker hela tiden.

Bara backen upp till huset igen. Vårt hus skymtar bakom syrénbusken. Granngården är fortfarande till salu.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig runda! Du rusar på lika fort som våren...jag vill inte den ska ta slut. Har kommit på att det är min favvo årstid. Trodde det var sommaren, men inte längre. Att du orkade ta dig upp och ner för den där backen! Hur lyckas du springa med kameran förresten?

    SvaraRadera
  2. Ja det var skönt att springa ensam. Hur jag orkar upp för backen? Lite envishet och träning så fixar vem som helst det. Hade mobilen med mig, inte kameran.

    SvaraRadera
  3. Envishet och träning så klarar alla den där backen! Hade mobilen med mig, inte kameran.

    SvaraRadera