söndag 22 maj 2011

Musik?


Hej på er! Ni mina kloka bloggläsare. Kan inte ni ge mig lite tips på bra musik som man kan springa skiten av sig till? Min iPod har gått runt runt med samma skit i flera år nu. Tror den behöver lite nya låtar. Tyvärr är jag usel på musik, men gillar sliskig diskodans när jag tränar. Som Rihanna, P!nk och Lady Gaga. Jennifer Lopez funkar bra med. Även om det finns lite Metallica och Nirvana på musikspelaren också. Allt funkar bara det är fart i det. Så kom igen nu, ge mig tips!

3 kommentarer:

  1. Jag brukar kolla på cdon efter Bodypump-skivor eller liknande! Dunka dunkalåtar som får upp pulsen! :)

    SvaraRadera
  2. Hrrm, svårt... jag lyssnar en del på radio faktiskt, tycker det är rätt skönt att lyssna på "prat" också under längre pass. Eller typ DigiListan... MissUniversum har fartfylld musik, en gammal skiva dock!

    SvaraRadera
  3. MOVITS! (utropstecknet är med i bandnamnet) Äppelknyckarjazz heter skivan, riktigt svängigt är det!

    SvaraRadera