fredag 8 april 2011

Vi är olika han och jag

Han gillar nike och jag gillar adidas. Jag pronerar, han har ett neutralt löpsteg. Han arbetar och tjänar stålar och jag pluggar och blir satt i skuld. Han är man och jag är kvinna. Han är tvilling (både i verkligheten och till stjärntecken) det är inte jag. Han tål mjölk det gör inte jag. Han är stark, jag jobbar på det. Han är blyg, det är inte jag. Han älskar att mecka, jag hatar det. Jag har gröna fingrar, det har inte han (men han vill lära sig). Jag älskar kaffe, han hatar det. Han kör cross, jag är livrädd. Han kan äta som en häst, det kan inte jag. Jag gillar inredning, han bryr sig inte. Jag älskar loppisar, han fullkomligt avskyr det. Jag är teknisk, men han är mekanisk. Jag har hittat min perfect match!

Så olika, men så lika!


2 kommentarer:

  1. Men kul att ni delar löpintresset! Att träna tillsammans gör ju att man får dela många häftiga upplevelser. Och ni verkar helt klart vara en bra match :)

    SvaraRadera
  2. Aboslut! Visst är det så. Det är dessutom han som fick mig att inse hur kul det är med träning! Vilken kille, eller hur!

    SvaraRadera