lördag 2 april 2011

Swedish grace från Rörstrand


Den här servicen från Rörstrand har jag blivit kär i, ljusrosa och fin. Skulle kanske börja samla och önska sig delar av den då folk vill köpa en present men inte vet vad de ska köpa. Snart ska vi iväg på kalaset som vi gick miste om i veckan. Tidigare idag var en fin vän här som jag inte träffat på länge, hon hade en riktigt stor och fin mage. Efter det så har vi varit på upptäcktsfärd i svärmors lador och sen städat i vårt garage. Hemskt skönt att rensa ut en massa skit!

Trevlig lördag på er, och ni törs kommentera lite oftare jag lovar!

1 kommentar:

  1. Ja det är en jättefin servis, jag tycker också mycket om den där!

    Vad kul att du börjat kunna springa igen! Härligt! Vad var det för fotskada du hade innan operationen?

    Och vilken kalasfin tvättstuga ni får! Vilken kille!

    Nu blev jag ännu mer sugen på att baka bröd... har haft en stor dipp i brödbakandet under flyttiden. Men nu med vårt fina nya kök är jag supersugen igen! Fast min kille gillar tyvärr inte mitt hembakta bröd så mycket, haha!

    SvaraRadera