torsdag 28 april 2011

Färg på fötterna.

Jag är sugen på nya skor. Jag vill ha ett par skor med färg. Adidas är mitt märke och grönt är min färg. Därför skulle de här dojjorna Adidas marathon 10 w vara som en dröm på fötterna. Med fina skor blir träningen ännu roligare. Självklart ska de vara sköna också. Hade jag råd skulle jag ha en löparskogarderob. Tycker faktiskt det är roligare med löparskor än klackskor, men har man problem med fötterna så kanske man blir kräsen?

Bilden är stulen från stadium.

3 kommentarer:

  1. Huga ja, maj och juni är magsårsmånader. Det är alltid så sjukt mycket då... både privat, skola, jobb. Man får liksom inte riktigt ihop det!

    Ang löpning söndagar så kommer jag fara o flänga nästan varje söndag fram till maran, så långpass kommer jag förlägga till andra dagar mestadels... men jag funderade på om jag kunde förlänga lunchen nån dag och vi kunde springa i Rättvik? Jobbar ju här och har en dusch på jobbet som jag brukar använda efter lunchlöpning.

    Snygga skor!

    SvaraRadera
  2. Jag provade några olika löparskor idag (har ju inga!) Dessa skor passade mig perfekt.

    http://www.stadium.se/sport/traning/loparskor/119039/adidas-rsp-stability-3-w#

    Riktigt bra pris också. Ska nog slå till på dem nästa helg! Säljaren sa att jag absolut inte kan ha Nike eftersom de är för smala (du kan inte heller ha dem va?!)

    Sen ska jag försöka börja springa lite under mina promenader.

    SvaraRadera
  3. Sofia -Åh de är skitfina, har tittat på dom! Bra pris dessutom. Nike har inte alls varit bra för mina fötter, för att de är för smala framtill.

    Lycka till med löpningen. Vi kanske kan ta en runda ihop snart.

    SvaraRadera