fredag 1 april 2011

9e bilden: Någon i din släkt


Den här grabben heter Valdemar, snart 3 år (på bilden endast 1år?) och är min systerson. Han är en fin kille som jag tyvärr träffar allt för sällan. Jag har två systersöner och båda två är riktigt fina killar. Önskar vi bodde närmare varann så vi kunde ses oftare. Eller att man kunde få tummen ur och hälsa på dom mer. Den här killen kommer nog krossa många flickors hjärtan när han blir större. Längtar efter fler syskonbarn, jag har fyra syskon så några fler borde jag få.

6 kommentarer:

  1. Fin bild på er, har inte sett den innan och ja han måste ju varit drygt ett på den bilden. Tycker också att vi ses allt för sällan. Drömde för nån natt sedan att jag (vi?) bodde jättenära varandra.

    SvaraRadera
  2. Härligt att det finns fler småpojkar som heter Valdemar :D Nyfiken som jag är undrar jag såklart vad hans bror heter, namninspiration är alltid uppskattat. Jag funderar på Hjalmar om Valdemar får en bror någon gång.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tänk om du kunde bo närmare Sofia, men jag tror du uppskattar att ha Stockholm en timme bort. Så det får vi nog drömma vidare om.

    Ja Valdemar är ett fint namn, och hans storebror heter Thor.

    SvaraRadera
  4. Men det är ju en helt lysande kombination :)

    Härligt att träffa Åsaflåsa, kommer aldrig glömma ditt smeknamn på henne haha!

    SvaraRadera
  5. Haha, flås Åsa heter det ju. Så säger man om det är imma i bilen. Att flås Åsa har varit i farten :D

    Ja, det var jätte kul att träffa henne!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha.... Det tänkte jag inte på! BRA där :D

    SvaraRadera