söndag 10 april 2011

I helgen har vi

Fikat ute på tomten i solen.

Bakat bröd.

Burit ut ett bord som fick bli planteringsbord.

Lekt med dammsugaren.

Varit ute och sprungit i gryningen (eller i alla fall på morgonen kl. 8.00). Det var jobbigt eftersom jag känner mig förkyld, men jag tog mig runt på hyfsad tid. Helgen har varit socialare än på länge. Igår var vi hemma hos Emils syster och åt pizza och idag har jag hälsat på en barndomsvän som var gravid. Nästa gång vi ses är hon mamma, helskumt. Väldigt kul att ses! Efter det var vi bjudna på 25 årskalas hos Elin. Mycket fika blev det idag. Vi hann även förbi Rättviks inc. och träffade nästan hela min syskonskara. Är faktiskt lite snurrig i huvudet efter alla möten, men på ett bra sätt! En bra helg!

Tomten är helt snöfri nu. Så skönt!

1 kommentar:

  1. Men se! Så bra ni fick till det med bordet. Go go go!

    SvaraRadera