fredag 11 mars 2011

Mäh, kolla!




Titta vad bra det blev! Jag vet inte vart alla idéer kommer ifrån. Kanske de starka värktabletterna jag käkar som skapar hallucinationer? Det fullkomligt sprutar ut idéer ur mig! Nu saknas det bara en fin lampa att hänga ovanför bordet. Jag har länge suktat efter en lampa från kartell. En orange skulle vara fint. De är ganska dyra om man köper ny, men jag har sett begagnade på blocket och tradera. Svårt att få med den andra som bor här att köpa lite dyrare saker. Enligt honom är det bara onödigt skit.

Sen får ni bortse från de fula tapeterna på bilden. Vi ska tapetsera om. När och med vad? Fortfarande ett mysterium.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ååååh, jag vill också ha ett garage eller nån gammal bod att fynda saker i! Superkul ju!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det roligt att hitta skrot som är guld värt!

    SvaraRadera