onsdag 16 mars 2011

5e bilden: En gammal bild på dig själv.


Här är jag kanske 4 år. Under långrocken tror jag min syskon Anna och Thomas gömmer sig eller möjligen Anna och Sofia. Till höger ser ni min enda kusin Camilla. Jag kommer faktiskt ihåg den där pyjamasen. Den var jätte skön, noppig och hade söta nallar som tryck. Minns även att jag hatade att ha lugg, men mamma tvingade mig att ha det jämt. Nu ser jag varför. Det var ju fint!

Bra bild eller hur, det måste vart ett proffs som fotade?! Halva Annas huvud är utanför bild. Så med lite eftertanke det är säkert Thomas som fotat och Sofia i rocken. Sofia är ju duktig på att ta bilder. Inget illa ment mot Thomas, han var ju bara 8? år.

2 kommentarer:

  1. Åh, den är så skön den där bilden! Är rätt säker på att det är jag under kappan. Kan varit mamma som fotade också, Pappa hade inte klippt huvudet...han var ju riktigt duktig på att fota.
    Tack för ditt smicker, du är också duktig på att fota kära lillasyster!
    Ja du passade och passar jättebra i lugg. Jag önskar jag kunde ha en så fin lugg. Jag gillade att ha det när jag var liten, vad var det du inte gillade?

    SvaraRadera
  2. Jag ville väl ha som dom vuxna, ingen lugg. Bara för att mamma ville att jag skulle ha lugg. Sen minns jag att det blir så varmt. Även nu som vuxen tycker jag det, men jag gillar det för att det är fint!

    Var och klippte mig idag, det blev lugg och är helnöjd!

    SvaraRadera