tisdag 8 mars 2011

Ja men se så tjusigt


Igår så fick jag en idé. Tror jag blev inspirerad av underbara Clara. Jag visste att jag hade en sockerlåda, men en skulle ju se fånigt ut. I natt låg jag och tänkte så det knakade. Då kom jag på att vi har en till låda, men den var ihop byggd med en pirra (den förra ägaren var lite av en skrotnisse, så man hittar hela tiden en massa saker som kan användas). Jag blev så glad över min skatt som stod nere i garaget och ville springa ner direkt och börja demontera sockerlådan. Skulle vara knäppt att göra det mitt i natten, så istället låg jag och vred och vände på mig i två timmar innan jag somnade. Nu på förmiddagen har jag fixat och möblerat om, som jag enligt Emil gör hela tiden. Han får väl sig en chock när han kommer hem i eftermiddag. Haha!

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Jag såg också sockerlådan hos Clara och tyckte det såg trevligt ut. Gillade även dina fina nya burkar mkt! Finns de i fler färger?

    SvaraRadera
  2. Menar du burken från Saga form? Jag vet faktiskt inte, jag fick den som gåva när jag blev prenumerant på ELLE interiör.

    SvaraRadera