torsdag 1 september 2011

Temperaturen sjunker...

men på träningspassen så stiger temperaturen. Idag tränade vi ben och bröst. Jag gjorde mina allra första squats med fria vikter! Så himla kul är det! Det går så bra att jag nästan är chockad. Det blev många set med 55 kg. Vet inte hur många, var så exalterad att jag ens klarade det. Känns bra att jag vågar öka på vikterna och även lämnat maskin-träsket och övergått till de fria vikterna. Tackar Sara för allt för jag hade inte vågat ensam. Känns bra att ha en vän som kan hjälpa till, snart vågar jag stå på egna ben. Känslan att lämna gymmet när musklerna är helt tömda på energi är härlig!

Besök Saras blogg! Hon är inte bara stark, hon är smart och snygg också!

1 kommentar:

  1. Ja det är så kul med fria vikter! Roligare än maskinerna även om vissa maskiner är roliga också...

    SvaraRadera