söndag 11 september 2011

Träning vecka 36


  • Måndag - Styrka (Rygg/baksida lår) + 15 min löpning 2,3 km (+ morgonpromenad runt byn med hundarna 5 km 50 min)
  • Tisdag - Styrka (Axlar/triceps) + löpning 6 min 1 km (+ morgonpromenad runt byn med hundarna 5 km 50 min)
  • Onsdag - Styrka (biceps/bröst) + 13 min löpning 2,3 km (+ morgonpromenad runt byn med hundarna 5 km 50 min)
  • Torsdag - Stryrka (Framsida lår/mage/vader) + löpning 5 min i km (+ morgonpromenad runt byn med hundarna 5 km 50 min)
  • Fredag - Morgonpromenad runt byn med hundarna 5 km 50 min + kvällspromenad men hundar och Emil runt berget 6,2 km 60 min
  • Lördag - Styrka (Axlar/triceps) + löpning 6 min 1 km + promenad med hundarna runt berget 6,2 km 60 min
  • Söndag - Promenad med hundarna runt berget 6,2 km 60 min


1 kommentar:

  1. Vilken träningsvecka, bra jobbat!

    Och vilket fint inlägg nedan, kloka du!

    SvaraRadera