torsdag 23 juni 2011

Bildregn


Idag när regnet öser ner passar jag på att bjuda på lite soliga bilder från lite olika festligheter i juni. Här får Milton sitt namn på Persborgs brygga.


Fina Milton med sin pappa Cleas hälsar på en liten kompis.

Hela familjen Olofsson/Gesar Hansson.


Jag lämnar dopet mätt och glad.

Den finaste på bröllop.


Syster Anna med hennes nya kille Dexter.


Fina bruden, min syster Sofia får äntligen sin man efter 20 år ihop!


Inte helt lätt att få fem syskon bra på bild samtidigt, de här var nog de bästa vi kunde bidra med.


Liten kille glad på föräldrars bröllop.



Jag och min syster.

Emil lagar telfonledning. (Det inträffade en liten incident när vi körde med grävskopan)



Pelargon på balkongen.


Träningsglad tjej.

Emil och Charlie kramas.

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint ni har haft för er! Och vilka härliga klänningar. Och fint väder, tur det inte var denna helgen de skulle gifta sig eller ha dop!

    SvaraRadera
  2. Ahh, där var några av dina bilder från bröllopet! Fina. Alla andra med. Har varit borta från från tangentbordet ett tag...rätt skönt. Dopet såg magiskt ut. Var ligger den där lilla bryggan med hus på?

    SvaraRadera