torsdag 24 november 2011

Vinterlöpning ?





Så här snygg blir jag när jag försöker dokumentera ett löppass i novembersolen. Man skulle kunna tro att när man tar sig ut i slutet av november att man skulle se lite snö. Så är dock inte fallet i år. På söndag är det första advent och marken är bar. 5+ och sol, sol som värmde och svetten rann på min panna. Det gäller att ta vara på de ljusa timmar som bjuds. Inte att jag klagar på värme och sol, men jag längtar efter snö nu. Ingen jul utan vitt på marken. De mörka timmarna blir lite ljusare med snö.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Var på skogspromme idag och det kändes mer som typ september än november. Och snart december till och med! Tur vi får julpynta nu så det finns något som lyser upp tillvaron i alla fall ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du passade på att njuta av snölöpning i söndags kväll!

    SvaraRadera