onsdag 2 november 2011

Studiedag











... och om jag pluggar? Jo då! Jag har bara planterat om blommorna i pausen. Allt är i sin ordning, som vanligt alltså. Sen funderar jag på det svåra beslutet? Kort eller långt hår? Färg? Naturell, blond, rött, eller guldblond? Stora och viktiga frågor... (Kan hända att jag googlar frisyrer titt som tätt i studierna). Ja och så bloggar jag ju också!

Imorgon kommer Emil hem igen, efter att jag vart ensam i huset i nästan två veckor. Det ska bli trevligt!

2 kommentarer:

  1. Tycker bilderna var perfekt efterbehandlade och verkligen fångar. Grymt.

    Dessutom tycker jag du kan ha mellanbrunt halvlångt hår. Blir nog en bra kompromiss. ;-)

    SvaraRadera
  2. Såg ut som en vanlig studiedag, skönt! Konstigt det där att man får energi till att plantera om blommor och sådant när man har studiedag, det är nog för händerna längtar efter att bli lite skitiga...

    SvaraRadera