tisdag 9 november 2010

Vill bara säga...

att jag älskar dig. Tack för att du tar in tidningen på morgonen. Tack för att du går ut med hundarna på morgonen när det är -10 och jag vill ligga kvar under täcket. Tack för att du finns och att du är du. Jag är så glad att du är min. Jag älskar dig Emil.

Igår var jag en riktigt duktig kvinna. Jag var till Falun och skrev tenta. Efter det så handlade jag mat och köpte även en present till min fina kille på sportaffären. När jag kom hem fixade jag en eld eftersom det var -10 ute och 17 inne. När jag fått fart på elden så gick jag upp och bakade bröd och kokostoppar. På kvällen tog jag mig en löptur runt byn, det var kallt men härligt. Stjärnorna lyste upp i mörkret och det var väldigt skönt att få svettas. När jag kom hem sa Emil att jag luktade koskit. Tack för det hjärtat. Tur att jag eldat så jag kunde duscha bort koskiten.

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig Malin, jag vill också bo i mitt lilla hus i Vikarbyn, blir lite avis när jag kollar på din blogg.//Martina

    SvaraRadera