onsdag 24 november 2010

Hej läsare!

Jag spanade precis på statistiken på bloggen och ser att jag har läsare i hela världen. Några sitter i USA, Kanada, Danmark, Storbrittanien och Norge. Vem som läser från Norge har jag mina aningar om vem det är. Största läsargruppen bor i Sverige. Det vore så roligt om ni kommenterade lite. Ni får gärna läsa anonymt men jag är ju nyfiken i en strut förstår ni väl?

Kan ni tänka att idag är det bara en månad kvar till Julafton. Vi har börjat tvätta fulfurun i stora rummet nu, så snart kommer det vara vitaste vitt där och varmt när vi sätter in kassetten. Jag ser fram emot att få julpynta och ha en stor levande julgran.

4 kommentarer:

  1. hej hej!
    Gud va spännande med en "levande" julgran...det har jag aldrig sett ;) Jag bor ju i Rockhammar å jag kolla oxå in din blogg :)
    //Sara

    SvaraRadera
  2. haha, jag är oxå nyfiken i en strut vem som läser min blogg. men det är inte många som komenterar, det är tråkigt! men du är du flitig;) det är kul!

    Vi var och tittade på julgran idag! men hampus inseterade att det är för tidigt att köpa gran än, men jag vill ha den framme redan nu, vi ahr så fina kulor till den så det är så tråkigt att bara ha en framme ett liten liten stund!

    lycka till med fulfurun;)

    SvaraRadera
  3. Jag läser din blogg! Önskar att det var från usa men du får nöja dig med 08.. :) huset blir superfint, jag ska börja påpeka det lite oftare! haha kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Analytics FTW!

    Kräm från Karin & c/o

    SvaraRadera