måndag 12 mars 2012

Weekend

































Kikar in för en uppdatering. Livet springer på i hög hastighet och jag prioriterar annat än bloggen. Helgen spenderades både hemma på landet och i storstaden. Hemma hann jag med att laga en god fredagsmiddag och styrketräna på gymmet. På lördagen åkte vi till Stockholm och träffade släkt. Det var min kusin som döptes. Efter dopfika var vi proppfulla av smörgåstårta och tårta, så när vi checkat in på hotellet så drog jag med Emil till hotellets gym. Min plan på att springa runt Ulvsundasjön gick i krasch eftersom jag glömt skorna hemma. Detta resulterade i att jag fick springa barfota på löpbandet. Det måste vara effektivt för jag har grym träningvärk (nu jag har beställt barfotaskor på grund av min förtjusning). På kvällen var vi ut och åt och gick på bio. På morgonen så åt vi oss proppmätta igen på hotellfrukost och sen for vi hem till dalarna igen. Där jag hann springa runt berget i solsken. Jag har haft den bästa helgen på väldigt länge.

Så helgen gick i tränings- och ätartecken.

2 kommentarer:

  1. wow vilken helg och vilka fina bilder ! Du ser superstark ut! Kul att du hänger med på #påskutmaningen :)

    SvaraRadera
  2. Kul med uppdatering! Fin bild på dig med filstjärnelockigt hår! Va kul att ses, önskar vi kunde hängt lite mer bara...Hotellet verkar riktigt bra. Så det var så du kom in på barfota löpning. Kul!

    SvaraRadera