tisdag 5 juli 2011

Smarta och snygga kvinnor inspirerar

Sitter ensam på Sjögatan. Emil håller sig borta på jobb. Nu när jag är ensam hemma tittar jag på snygga och smarta kvinnor på tv. Ikväll har jag tittat på snygg-Belinda på Debatt. Nu sitter jag och glor på prinsessan Viktoria. Även hon snygg och smart. Vad jag tycker om monarkin är en annan sak. Även om jag ogillar monarki så gillar jag Vickan. Hon gör fina saker för många människor. Hon bjuder även på inspiration vad gäller träning.

Tidigare idag plaskade jag runt i sjön med några badglada barn och en simtokig hund. Det är väl den enda träningen jag utövar just nu. Har för tillfället nackspärr. Det är väldigt paralyserande!

Min plan är att ta mig oftare till gymmet nu när jag börjar jobba. Längtar efter en arm- och ryggstyrka. Får se hur det går med det...


2 kommentarer:

  1. Det kommer gå kanon kvinna! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med om att både Belinda och Vickan är snygga och smarta, även om jag inte alltid står för samma saker...

    Gymma är kul, men inte när man går dit en gång varannan vecka som det blivit för mig på slutet. Kontinuitet gör det roligare precis som med löpning.

    SvaraRadera