tisdag 19 oktober 2010

Vi befinner oss mitt i...


Vi städar packar och renoverar. Vi har just nu inget hem, vi är någonstans mitt i mellan. Den här veckan är stressig med all flytt och städ. Jag måste hinna plugga till tentan också. Just nu bor vi i en relativt tom lägenhet, vi har ingenstans att sitta och inget bord. Så det är lite svårt att äta. Vi sitter på golvet. I huset kommer vi säkert sitta på golvet ett tag också, eftersom vi ska måla i tak och lägga in golv så känns det onödigt att packa upp för mycket. Vårt liv ligger nerpackat i kartonger i garaget. På måndag bor vi i huset. Känns konstigt, men bra.

1 kommentar:

  1. Åh, jag tyckte det där var så jobbigt! Att inte ha ett riktigt "hem" och ha livet nerpackat i lådor. Men, jag förstår att ni lever på tanken om framtiden ;)

    SvaraRadera